As a CSR, you will support customers through 1 in 3 channels below:
- LiveChat (on the website) - English Chat Agent.
- Gmail - English Ticket Agent.
- Hotline - English Call Agent.
CSR Working Shifts: 48h/week (6 days/week)
- CSR Night Shift (salary 13-17M/month):
- Night Shift 1: 7pm - 4am
- Night Shift 2: 12pm - 9am
- CSR Day Shift (Salary 11-15M/month):
- Day 3 Shift: 4am - 1pm
- Day 4 Shift: 12 noon - 9 pm
- Note: During Winter Time in the US (Daylight Saving Time - starts on the second Sunday in March and ends on the first Sunday in November), the time frame will be offset by 13 hours (UTC Timezone).
Working Location:
- CSR’s Office Address: HTP Building, No. 434 Tran Khat Chan, Pho Hue Ward, Hai Ba Trung District, Hanoi.
More specifically, you will be responsible for the following tasks:
- Only Customer Support, No Sale.
- Assists management with the company’s day-to-day carrier operations activities
- Respond to customer inquiries; review responses; gather and research information; assemble and forward information; verify customer's understanding of information and provide resolution
- Maintains a solid understanding of the current products and services being offered
- Assists with technical support questions, order status, port-in and port-out requests, network coverage inquiries and application questions; provides resolutions to complaints
- Clerical and administrative support, training and reporting as required
- Some other duties as required by the Senior Manager/Director.
[Vi]
Khi là một CSR, bạn sẽ Chăm sóc khách hàng thông qua 01 trong 03 kênh sau:
- LiveChat (trực tuyến trên website) - English Chat Agent.
- Gmail - English Ticket Agent.
- Hotline (tổng đài) - English Call Agent.
Thời giờ làm việc: 48 giờ/tuần (6 ngày/tuần)
- CSR CA ĐÊM (mức lương 13-17M/tháng):
- Ca Đêm 1: 7pm - 4am
- Ca Đêm 2: 12pm - 9am
- CSR CA NGÀY (mức lương 11-15M/tháng):
- Ca Ngày 3: 4am - 1pm
- Ca Ngày 4: 12 noon - 9 pm
- Lưu ý: Trong Giờ mùa đông ở Hoa Kỳ (“Giờ tiết kiệm ánh sáng ban ngày” - bắt đầu vào Chủ nhật thứ hai của tháng 3 và kết thúc vào Chủ nhật đầu tiên của tháng 11), khung thời gian sẽ thay đổi sang lệch 13 giờ (Múi giờ UTC).
Địa chỉ văn phòng:
- Văn phòng CSR và Review: Tầng 2 tòa nhà HTP, số 434 Trần Khát Chân, phường Phố Huế, quận Hai Bà Trưng, HN.
Cụ thể hơn, bạn sẽ chịu trách nhiệm về những công việc sau:
- Chỉ hỗ trợ khách hàng, không sale/tìm kiếm khách hàng.
- Hỗ trợ quản lý với các hoạt động vận hành hãng vận tải hàng ngày của công ty
- Giải đáp thắc mắc của khách hàng; xem xét phản hồi; thu thập và nghiên cứu thông tin; tập hợp và chuyển tiếp thông tin; xác minh sự hiểu biết của khách hàng về thông tin và đưa ra giải pháp
- Duy trì sự hiểu biết vững chắc về các sản phẩm và dịch vụ hiện tại đang được cung cấp
- Hỗ trợ các câu hỏi hỗ trợ kỹ thuật, trạng thái đơn hàng, yêu cầu chuyển vào và chuyển ra, yêu cầu về phạm vi phủ sóng của mạng và các câu hỏi về ứng dụng; đưa ra giải pháp giải quyết khiếu nại
- Hỗ trợ hành chính, văn thư, đào tạo và báo cáo theo yêu cầu
- Một số nhiệm vụ khác theo yêu cầu của Quản lý cấp cao/Giám đốc.