Công ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam)
  • Kinh nghiệm: Từ 1 - 2 năm
  • Chức vụ: Khác
  • Yêu cầu bằng cấp: Chưa tốt nghiệp
  • Số lượng cần tuyển: 1
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 21 - 40 tuổi
  • Hình thức làm việc: Hợp đồng
MÔ TẢ CÔNG VIỆC

I. PROCUREMENT
- Searching for competitive suppliers
- Evaluate suppliers as required by superiors, check the actual capacity of the supplier
- Summarize information about suppliers to make the right choice
- Supervise suppliers according to the agreement of the two parties
- Be in charge of procurement for departments as required, ensure the purchasing process is carried out according to the company's regulations
- Be in charge of procurement contract management

II. ADMIN SERVICE
1. Reception work
- Welcome guest and receive incoming/ outgoing phone calls
- International and domestic courier service
- Meeting room management
2. Office car and driver management
- Manage costs of repair, maintenance, replacement, and fuel for all vehicles in North.
- Control daily working report.
- Office drivers’ management
- Monthly or periodical report and other relevant issues
3. Hotel booking and management
4. Air ticket and management
- Arrange air ticket for colleagues per request when requested and following Company regulation.
- Manage, report to seniority level and solve relevant issues
5. Cleaning service management
6. Telecommunication expenses
7. Company seals management

II. EXPATS AFFAIRS AND EVENT MANAGEMENT
1. Be in charge of Expat affairs: Work Permit, Residence card, Visa and Apartment
2. Other Admin jobs and assigned by Manager

QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG

  • Friendly, professional working environment.
  • Bonus twice a year.
  • Annual health check-up
  • Transportation allowance.
  • Compulsory social insurance
  • Training, sports, awards, team building, etc.
YÊU CẦU CÔNG VIỆC

1. Graduated from University.
2. At least 1 year's experience in administration field, especially procurement. Having experience/ background in accounting is an advantage
3. Good problem-solving and decision-making skills.
4. Good command of English and MS Office

CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: P.805, tòa nhà HITC, 239 đường Xuân Thủy, P. Dịch Vọng Hậu, Q. Cầu Giấy, TP. Hà Nội

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY

Công ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam), trực thuộc tập đoàn Yusen Logistics, có trụ sở tại Nhật Bản, được thành lập vào năm 2003 với 19 văn phòng và nhà kho trên cả nước.

Với các yếu tố của chuỗi cung ứng cốt lõi như vận tải quốc tế (đường biển và đường hàng không), tiếp vận - kho bãi và vận tải, Công ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam) chúng tôi cung cấp các giải pháp cung ứng hoàn chỉnh, sử dụng cơ sở hạ tầng chất lượng cao, trang thiết bị kho, bãi hiện đại, và hệ thống CNTT đã được kiểm chứng có đầy đủ điều kiện để làm thỏa mãn sự mong đợi của khách hàng.

Sự phát triển bền vững của chúng tôi luôn song hành cùng với sự phát triển của xã hội. Chúng tôi cam kết tạo ra một môi trường làm việc chuyên nghiệp và thân thiện cùng với sự cải tiến liên tục trong quá trình phát triển sự nghiệp của mình.

Việc làm Hà Nội theo khu công nghiệp