Công ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam)
  • Kinh nghiệm: Từ 3 - 4 năm
  • Chức vụ: Khác
  • Yêu cầu bằng cấp: Chưa tốt nghiệp
  • Số lượng cần tuyển: 3
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 21 - 40 tuổi
  • Hình thức làm việc: Hợp đồng
MÔ TẢ CÔNG VIỆC

- Responsible for securing and maintaining new business.

- Meet and exceed target set in terms of contributing and generating revenue for the department.

- Contribute to improve in the best practices in sales, and strategic approaches to an account.

- Providing responsive customer service and resolving client issues quickly and efficiently.

- Identifying portion that need offer quotation: receive information/ inquiry of quotation from assigned customers

via email, phone...

- Negotiating selling rates with clients as per price guidelines given, looking to maximize profits.

- Supporting Customer Service and work closely with Operations and Documentation on the execution of customer service contracts.

- Managing and controlling P/L for assigned customers.

- To manage Big Korean customer relation with whole scope (IFF, TRK, CC, WH)

- Other tasks followed by superior’s requirements.

QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG

1. Bonus:
Twice per year: Including a 13th-month salary and flexible bonuses.
2. Insurance:
+ Full participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance according to regulations.
+ Accident insurance (8/24).
+ Comprehensive health insurance after 5 years of service.
3. Leave:
+ Annual leave: 12 days per year.
4. Other activities and benefits:
+ Company trips and participation in annual events.
+ Bus shuttle service provided from downtown.

YÊU CẦU CÔNG VIỆC

- Universities degree, major in logistics, supply chain, or business is preferred.

- Can speak English and Korean fluently.

- At least 1-3 years logistics experience .

- At least 1-3 years sales experience.

- Basic skill as a salesperson such as Logistics Specialist.

- Troubleshoot issues related to order fulfillment.

- Experience with Microsoft Excel, PowerPoint.

- Excellent organizing/typing/filing skills.

- Excellent organizational skills and attention to detail, and ability to multitask.

- Ability to work under pressure and to meet deadlines.

CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: P.805, tòa nhà HITC, 239 đường Xuân Thủy, P. Dịch Vọng Hậu, Q. Cầu Giấy, TP. Hà Nội

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY

Công ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam), trực thuộc tập đoàn Yusen Logistics, có trụ sở tại Nhật Bản, được thành lập vào năm 2003 với 19 văn phòng và nhà kho trên cả nước.

Với các yếu tố của chuỗi cung ứng cốt lõi như vận tải quốc tế (đường biển và đường hàng không), tiếp vận - kho bãi và vận tải, Công ty TNHH Yusen Logistics (Việt Nam) chúng tôi cung cấp các giải pháp cung ứng hoàn chỉnh, sử dụng cơ sở hạ tầng chất lượng cao, trang thiết bị kho, bãi hiện đại, và hệ thống CNTT đã được kiểm chứng có đầy đủ điều kiện để làm thỏa mãn sự mong đợi của khách hàng.

Sự phát triển bền vững của chúng tôi luôn song hành cùng với sự phát triển của xã hội. Chúng tôi cam kết tạo ra một môi trường làm việc chuyên nghiệp và thân thiện cùng với sự cải tiến liên tục trong quá trình phát triển sự nghiệp của mình.

Việc làm Hà Nội theo khu công nghiệp