Công Ty Cổ Phần Quốc Tế Tam Sơn
  • Kinh nghiệm: Từ 1 - 2 năm
  • Chức vụ: Nhân viên
  • Yêu cầu bằng cấp: Cao đẳng
  • Số lượng cần tuyển: 1
  • Yêu cầu giới tính: Nam
  • Độ tuổi: từ 24 - 35 tuổi
  • Hình thức làm việc: Toàn thời gian
MÔ TẢ CÔNG VIỆC
- Greets customers including answering phones and directing customer inquiries to appropriate party..
- Handles cash transactions between customer and retail store.
- Answers routine billing questions/issues from customers.
- Receives and processes all payments according to standard procedures.
- Scan products, operate scanning equipment and fix scanning issues.
- Processes credit and debit cards, helping customers use processing equipment.
- Counts money back to customer in an accurate and concise manner.
- Assists in the opening and closing of a retail location which includes and but not limited to cash handling and deposits.
- Accepting payments, ensuring all prices and quantities are accurate and proving a receipt to every customer.
- Informs customers about services available and assesses customer needs.
- Examine products being purchased for damages and price accuracy.
- Coordinate with retail staff for product inquiries and price checks.
- Process receipts and in store coupons for customers.
- Assists in the maintenance of store front and retail displays.
- Help stock shelves in proximity of the cash register.
- Completes, processes, and maintains applicable paperwork and records.
- Count the cash in the drawer at the end of the day ensuring cash equals receipts.
- Performs daily, weekly and monthly audits of cash intake or cash drawers.
QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG
YÊU CẦU CÔNG VIỆC
* Requirements
- 1-2 years minimum of customer service, sales or cashier experience
- Track record of honesty and loyalty
- Experience in a position that required trust
- Minimum: High School Diploma or equivalency
- Preferred: Associates Degree
- English communication.
* Core Competencies/ Năng lực cốt lõi
- Positive thinking
- Proactive/ Loyalty
* Skills:
- Excellent oral and written communication skills
- Must be able to speak clearly
- Detail oriented and highly observant
- Precise accuracy with money counting
- Very customer oriented with a good attitude
- Ability to prioritize tasks and process multiple tasks simultaneously
- Possesses strong mathematical skills
- Understanding of basic statistics
- Cash handling experience preferred
- Familiarity with electronic equipment, like cash register and POS
- Ability to stay positive in high stress situations.
- Proven good customer service background
- Basic PC knowledge
LIÊN HỆ
Số nhà 21, ngõ Lê Văn Hưu 2, P. Phạm Đình Hổ , Quận Hai Bà Trưng , Hà Nội , Viet Nam
CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: Số 21, Ngõ 2, Lê Văn Hưu, Quận Hai Bà Trưng, Hà Nội

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY

Được sáng lập năm 2005, công ty Cổ Phần Quốc tế Tam Sơn là thành viên của Tập đoàn Openasia – tập đoàn đầu tư đa ngành ra đời năm 1994 tại Việt Nam.

Với mục tiêu ban đầu là mang những thương hiệu thời trang nổi tiếng thế giới tới Việt Nam, Tam Sơn đã liên tục mở rộng danh sách các thương hiệu mà Công ty đại diện ở nhiều mảng sản phẩm cao cấp từ thời trang tới đồng hồ, trang sức và các sản phẩm phong cách sống như: Hermès, Bottega Veneta, Saint Laurent, Kenzo, Boss, Hugo, Marc Jacobs, Patek Philippe, Vacheron Constantin, Chopard, Bang & Olufsen, Bernardaud, Lalique, Rimowa, Alessi, Hanoia…

Với hệ thống hơn 40 cửa hàng bán lẻ tại các vị trí trung tâm ở Hà Nội và Thành phố Hồ Chí Minh, Tam Sơn tự hào giữ vững vị trí đi đầu trong ngành bán lẻ hàng xa xỉ tại Việt Nam và đóng góp quan trọng vào sự phát triển của Tập đoàn Openasia.

Việc làm Hà Nội theo khu công nghiệp