CÔNG TY TNHH AMARIS VIỆT NAM
  • Kinh nghiệm: Từ 1 - 2 năm
  • Chức vụ: Khác
  • Yêu cầu bằng cấp: Chưa tốt nghiệp
  • Số lượng cần tuyển: 1
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 21 - 40 tuổi
  • Hình thức làm việc: Hợp đồng
MÔ TẢ CÔNG VIỆC

About the job:

Request, Incident & Problem Management

  • Analyse, troubleshoot and resolve incidents and support queries raised by business users.
  • First point of contact (L1 and L2) for any incidents, Request and support queries.
  • Ensure tickets are updated with correct details.
  • For tickets which needs to be escalated to vendors, follow up with vendor for end-to-end ticket closure. Ensure prompt communications with users for incidents and queries updates.
  • Perform routine review of the RPA/Interfaces and ensure RPA/Interfaces are running successfully.
  • Complete root cause analysis, Update Process Design Documentations and RCA Report.

Operations

  • SLA management and Reporting.
  • Perform routine review of the RPA/Interfaces and ensure RPA/Interfaces are running successfully.
  • Support maintenance activities (such as arranging for downtime, resumption and updates stakeholders on thestatus).
  • Perform configuration changes.
  • Support Testing activities (perform IT testing, prepare test scripts, coordinate with stakeholders and track the progress).
  • Perform routine health check of the applications.
  • VA Issue List tracking and remediation efforts.
  • Update Documentations and Knowledge Portal.
  • Update Specifications and SOPs as needed.

(Training will be provide!)

QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG

EQUAL OPPORTUNITY

Amaris Consulting is proud to be an equal opportunity workplace. We are committed to promoting diversity within the workforce and creating an inclusive working environment. For this purpose, we welcome applications from all qualified candidates regardless of gender, sexual orientation, race, ethnicity, beliefs, age, marital status, disability or other characteristics.

Why AMARIS?

  • Skills Development: a Boost in your Career
    • Yearly performance appraisals
    • Dynamic Promotions
    • Regular Project Reviews with Manager and Client
    • Customized career development
    • Attractive perspectives
    • Over 500 training courses in our ACADEMY catalogue
    • E-Leaning with UDEMY
    • Various Projects linked with Innovation & Hi-Tech
  • Exceptional Benefits
    • Annual leaves
    • Private healthcare insurance and full salary starting from the Probation period
    • Medical checkup
    • Bonuses on Referrals and Business development
    • Gift for special occasions
    • Rewards
  • Be Connected to a Community
    • Team-buildings
    • Company Trips
    • Woman Day, Autumn Party
    • After-works
    • Social Network
    • Stimulating Working environment
    • Sports & Gaming Activities
YÊU CẦU CÔNG VIỆC

About You :

  • Bachelor’s degree or college’s degree in information technology or similar technical fields.
  • 1+ year of similar experience of being an IT Application Support Analyst/ IT Helpdesk.
  • Strong Communication Skills in English.
  • Knowledge and Certification of Best Practises of IT Ops – e.g. ITSM ITIL.
  • Independent and self driven.
CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: Lầu 15 Tòa nhà Viettel, 285 Cách Mạng Tháng 8, Phường 12, Quận 10, TP. Hồ Chí Minh

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY

Amaris Consulting là công ty tư vấn công nghệ độc lập đa cung cấp hướng dẫn và giải pháp cho các doanh nghiệp. Với hơn 1.000 khách hàng trên toàn cầu, chúng tôi đã triển khai giải pháp trong các dự án lớn suốt hơn một thập kỷ qua tập trung vào các lĩnh vực chính như công nghệ sinh học và các ngành công nghiệp chăm sóc sức khỏe, hệ thống thông tin số hoá, viễn thông và khoa học. Nơi đây quy tụ đội ngũ quốc tế với hơn 7.500 nhân tài đến từ 95 quốc tịch khác nhau, trải khắp 5 châu lục và hơn 60 quốc gia.

Amaris Consulting được thành lập tại Việt Nam vào năm 2015. Amaris Việt Nam cũng có một mạng lưới đối tác và các bên liên quan mạnh mẽ, cho phép Amaris cung cấp các giải pháp toàn diện và tích hợp cho khách hàng của mình.

Việc làm Hà Nội theo khu công nghiệp