Tek Experts Vietnam Co., Ltd
Mức lương
14 - 26 triệu
Ngành nghề
Hạn nộp hồ sơ
22/11/2025
Địa điểm
  • Kinh nghiệm: Từ 2 - 3 năm
  • Chức vụ: Nhân viên
  • Yêu cầu bằng cấp: Chưa tốt nghiệp
  • Số lượng cần tuyển: 3
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 21 - 40 tuổi
  • Hình thức làm việc: Toàn thời gian
MÔ TẢ CÔNG VIỆC

Resolution Customer

  • Acts as a primary contact for moderate to highly complex issues for customers. Communicates with customers to understand their issues and improve their experience.
  • Effective end-to-end escalation management, driving fast and accurate resolutions for our customers.
  • Leads strategic projects designed to improve resolution times and customer satisfaction and increase efficiency.
  • Set and manage support expectations with customers.

Escalation Handling

  • Drive high-risk issues to resolution by establishing clear communication channels, documenting and tracking agreed actions, and maintaining an orchestration role across multiple stakeholders.
  • Understand the cause of the issue, its business impact, and level of urgency from Customer and other stakeholders.

Process Improvement

  • Identifies systematic issues and process breakdowns. Pushes creative thinking beyond closed boundaries to come up with process improvements and new ways to delight customers.
  • Creates an executive summary detailing the customer issue, impact on the business, and status of the resolution. Identifies patterns in customer issues and identifies strategies to resolve reoccurring issues.
QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG

  • Competitive salary package
  • Full salary provided during the 3-months OJT period
  • Full salary coverage for social insurance and premium PJICO health insurance
  • Immersive global environment with daily English practice
  • Flexible working hours, focus on performance & work efficiency
  • Top-notch office space meeting international standards, featuring a Sky Garden for internal events, complimentary tea and coffee in the pantry, and leisure sports options like table tennis and foosball
YÊU CẦU CÔNG VIỆC

  • Bachelor's degree in technology, business, or equivalent field.
  • 2+ years of customer service, technology industry, or related experience is preferred
  • Excellent relationship management, customer service and communication skills in variety of forms (written, live chat, conference calls, in-person.)
  • Strong written and verbal communication skills in English or bilingual in English and one of the following languages: Mandarin/Cantonese
  • Understanding of reactive case lifecycle and troubleshooting methodology.
  • Strong judgment, decision-making skills, and ability to work under continual deadline pressure.
  • Excellent at multitasking, task prioritization, and time management.
  • Collaborative team player with strong stakeholder management skills
LIÊN HỆ

Bấm vào nút " Ứng Tuyển Ngay" để nộp hồ sơ

CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: Tầng 16, Lotte Centre Hanoi, 54 Liễu Giai, Cống Vị, Quận Ba Đình, Hà Nội

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY

Là công ty hàng đầu thế giới cung cấp các gói dịch vụ hỗ trợ kinh doanh và IT, Tek Experts đồng thời cũng là một nhà phát triển các công nghệ hỗ trợ khách hàng đội ngũ nhân viên làm việc chuyên nghiệp, hiệu quả. Theo tôn chỉ lấy khách hàng làm trung tâm, chúng có thể cung cấp hỗ trợ phần mềm để đáp ứng mọi nhu cầu và mang đến những trải nghiệm tuyệt vời cho khách hàng, phát triển công nghệ để duy trì và nâng cao doanh thu bán hàng hay tổ chức đào tạo và phát triển con người.
Các dịch vụ của Tek Experts được triển khai bởi đội ngũ nhân sự có năng lực chuyên môn cao, tràn đầy nhiệt huyết và mang trong mình niềm tự hào khi hỗ trợ các doanh nghiệp quản lý hoạt động kinh doanh và các dịch vụ tới khách hàng của họ. Chúng tôi cung cấp nhiều cấp độ hỗ trợ kinh doanh và IT với đẳng cấp vượt trội trong suốt vòng đời sản phẩm và khách hàng, cam kết làm hài lòng doanh nghiệp và khách hàng họ phục vụ.
Hoạt động kinh doanh chúng tôi không bị giới hạn về địa lý, ngôn ngữ và múi giờ, với dịch vụ 24/7/365. Chúng tôi có chuyên môn, và sở hữu một mạng lưới đủ linh hoạt để có thể hỗ trợ khách hàng từ mọi nơi trên toàn thế giới và thành lập các hoạt động, kinh doanh, các trung tâm và đội ngũ chuyên gia chỉ trong chớp mắt.

Việc làm Hà Nội theo khu công nghiệp