Công Ty TNHH Tích Hợp Hệ Thống Quản Lý Quốc Tế (Gimasys)
  • Kinh nghiệm: Từ 5 - 6 năm
  • Chức vụ: Khác
  • Yêu cầu bằng cấp: Chưa tốt nghiệp
  • Số lượng cần tuyển: 5
  • Yêu cầu giới tính: Nam, Nữ
  • Độ tuổi: từ 21 - 40 tuổi
  • Hình thức làm việc: Hợp đồng
MÔ TẢ CÔNG VIỆC

  • Account management

+ Hold all factors of the account (client) includings: general profiles and coming projects, buying process, decision makers and influencers, budget, decision timeframe and competitors...

+ Understand the relevant internal process to serve the clients at the best quality

+ Collaborate with other relevant departments such as: Marketing, Sales Admin, Presales to run the completed selling process.

  • Selling CRM solution

+ Develop the market: search for new opportunities in the segment of medium and large enterprises, enrich and ensure a stable sales pipeline.

+ Build and maintain the relationship with the existing and new clients

+ Run the selling process to win the deal

+ Build and maintain relationship with GMS’ partner: Salesforce

+ Collaborate with Salesforce Account Manager to run a deal together

  • Enhance technology and business knowledge by different industries following GMS yearly selling strategy
  • Do some basic trainings for newbies

QUYỀN LỢI ĐƯỢC HƯỞNG

  • Competitive salary (negotiation)
  • Bonus: laptop provision,phone allowance
  • Bonus according to company policy: company gifts on special days and holidays
  • Salary review once per year
  • Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance according to Labour law
  • Health Insurance (PTI), Annual health Check-Up, teambuilding, company trip
  • Working time: Monday - Friday - Annual leaves at least 12 days per year
  • Career development:
  • Company-sponsored training and exam registration for the acquisition of international IT certifications.
  • Involve in IT projects with industry experts
  • Personalized career path development
  • Working environment: dynamic, professional and creative environment to promote the best of their abilities at work.

YÊU CẦU CÔNG VIỆC

  • Educational requirements: University of business
  • Experience:

+ At least 5 years in AM position in technology field, Saas preferred

+ Experience in selling IT solution for customers in at least one of the following industries including Retail, health care, travel and hospitality, Banking

  • Skills by priority:

+ Problems Solving

+ Critical thinking

+ Communication, listening skills

+ Teamwork

+ Creative thinking

  • Mindset/ Attitude:

+ Can-do attitude

+ Customer first

+ Consultant mindset

  • Language: English



CÁCH NỘP HỒ SƠ

Cách 1: Nộp hồ sơ trực tiếp tại văn phòng:

Địa chỉ: Tầng 3, Toà nhà Sun Grand Ancora, 3 Lương Yên, P. Bạch Đằng, Q. Hai Bà Trưng, Hà Nội

Cách 2: Nộp hồ sơ qua email:

Bấm vào nút "Ứng tuyển ngay" để nộp

Chia sẻ công việc
GIỚI THIỆU CÔNG TY

Tháng 3 năm 2004, Công ty TNHH Tích hợp Hệ thống Quản lý Quốc tế (“Gimasys”) được thành lập với mong muốn hỗ trợ các doanh nghiệp phát triển dựa trên việc liên tục áp dụng các sáng kiến về công nghệ. Đề cao chất lượng dịch vụ, lấy trọng tâm là khách hàng; GIMASYS luôn chú trọng vào việc xây dựng đội ngũ nhân sự chuyên môn cao, dày dạn kinh nghiệm trong các lĩnh vực phát triển phần mềm quản lý, tư vấn quản trị kinh doanh và triển khai giải pháp Công nghệ Thông tin nhằm tối ưu hóa các nguồn lực của tổ chức và doanh nghiệp.

Gimasys hiện là partner của các ông trùm Công nghệ trên thế giới như: Oracle, Google, Salesforce, Amazon, Bentley. Các sản phẩm và dịch vụ chính của Gimasys như sau:

Oracle: Oracle DBA, Oracle ERP, Oracle HCM, Oracle EPM- Hyperion, Oracle Business Intellegence.

Google: G-suite, Google Chrome for work, Google Cloud Platform, Google Search for work,

Google Maps for work, Android for work.

Salesforce: Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud, Salesforce Platform.

Software Development: Turn- key Project, Body- shopping, Outsorcing

Việc làm Hà Nội theo khu công nghiệp